13 жовтня 2021

За сприяння Держпродспоживслужби запорізьким споживачам повернуто 275,7 тис. грн. за неякісні товари та послуги

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

Протягом 9 місяців 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 1413  звернень  громадян, що на 411 або 41% більше ніж  у 2020  році (1002).

При цьому, найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у  зверненнях питання щодо  захисту своїх прав: під час отримання житлово-комунальних послуг,   обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні побутової техніки, меблів, одягу   та інших промислових товарів.  Таких звернень надійшло 890 (63 % від загальної кількості), що на 338 більше ніж в минулому році.

Також збільшилось скарг щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів (м’ясних, рибних, молочних продуктів харчування) та ветеринарної медицини. З цієї тематики  надійшло 208 звернень (15% від загальної кількості).  Це на 71 більше ніж у 2020 році.

Не менш актуальними  є скарги щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя населення. Упродовж 9 місяців з вказаної тематики надійшло 201 звернення (14 % від загальної кількості) . 

33 заявники  звернулися стосовно фітосанітарного стану території області, більшість з яких щодо боротьби з карантинними рослинами (амброзією).

Також 30 звернень надійшло стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення і застосування державних регульованих цін на продукти харчування і ліки та 51 звернення - з інших питань.

За результатами здійснених заходів в ході розгляду звернень, за неякісні або не надані житлово-комунальні послуги, побутову техніку, взуття, придбані авіаквитки тощо споживачам повернуто 275,7 тис. грн, що на 85 тис. грн. більше ніж у минулому році.

В умовах карантину громадяни стали  більше звертатися за допомогою мережі Інтернет та засобів телефонного зв’язку через урядову  гарячу лінію.  Зокрема, за звітний період надійшло  741 звернення цими засобами зв'язку, що на 238 більше ніж  торік.

Нагадуємо, що  контактна інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88