12 вересня 2024
Від працівників магазинів часто можна почути, що обов'язок безоплатно відремонтувати товар, недоліки якого виявились під час гарантійного терміну, покладається на авторизовані сервісні центри. Туди покупців зазвичай і відсилають.
Згідно з частиною 3 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги щодо безоплатного усунення недоліків товару пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача. Тобто, якщо в процесі експлуатації у товарі виявився недолік, куди звертатися, вибираєте ви.
Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp