• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

30 січня 2020

На третину зросла кількість звернень до Держпродспоживслужби у сфері безпечності харчових продуктів

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

Протягом 2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 999 письмових звернень від громадян, що на 130 або 15% більше ніж у 2018 році.

Як і минулих роках, в 2019 році найбільше громадяни порушували питання у сфері захисту прав споживачів під час придбання, замовлення або використання непродовольчих товарів, робіт чи послуг. Таких звернень надійшло 583, що становить 58 % від загальної кількості.

Найчастіше громадяни відносно захисту своїх прав зверталися щодо надання неякісних житлово-комунальних послуг (164 звернення); послуг пошти, обслуговування в магазинах, перукарнях, інтернет-послуг, працевлаштування, перевезення (151). 132 звернення надійшло щодо обміну або повернення коштів за неякісні товари (побутову та електронну техніку, одяг, взуття тощо). Актуальними для громадян залишаються питання щодо виготовлення та встановлення металопластикових виробів (вікон, балконів, дверей) та меблів. Таких звернень надійшло 81.

У 2019 році зросла кількість звернень (на 34 відсотки у порівнянні з 2018 роком) у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Найбільше громадяни скаржилися на недотримання вимог обігу продукції (м'яса, кондитерських виробів, молочних продуктів, риби тощо). З вказаних питань надійшло 192 (19%) звернення.

Не менш актуальними для громадян залишаються питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства та епідемічного благополуччя населення. Таких звернень у 2019 році надійшло 156, що на 54 відсотки перевищує показник 2018 року.

68 заявників звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення і застосування державних регульованих цін, захисту рослин та фітосанітарії тощо.

За територіальною ознакою найбільше  звернень надійшло від жителів міст  Запоріжжя, Бердянська, Мелітополя.


ВІДЕОСЮЖЕТИ